Kaip darbe kasdieną jaustis gerai

Apie posakį „Nežinojimas yra palaima” (ignorance is bless) dauguma sužinojome bent jau iš pirmosios „Matricos”, kuomet savo darbdaviu nepatenkintas blogasis herojus dalyvavo darbo pokalbyje su Agentu. Taip pat ir daugybė darbuotojų kasdien jaučia nepasitenkinimą, kuris daugeliu atvejų net nėra logiškai motyvuotas – tiesiog, taip jautiesi, nors tu ką. Štai pagrindinės blogos savijautos priežastys, ir kaip jų vengti:

  • Atminkite, kad kaip ir įsižeisti, taip ir gerai jaustis renkamės patys;
  • Nemėginkite laimėti visų ginčų, pasakyti visų sąmojų ir laimėti visų žmonių simpatijas – tai neįmanoma. Vis tiek bus nors vienas „heiteris”, kuris po jūsų „Feisbuko” atnaujinimu parašys ką nors nesmagaus, o susirinkime įmonėje – „pagirs, bet…”
  • Nesikoncentruokite į praeitį – mokykitės iš jos, kurdami ateitį;
  • Nesusireikšminkite – šalia „heiterio” visada bus ir dar vienas kitas „sėkmės troškėjas”, kuris manys, jog jis – reikšmingesnis;
  • Nebūkit „heiteris”, nes visada bus tokių, kurie kenks „heiterizmui”, ir jus nervins savo gerumu ir taikumu;
  • Nesikrimskit ir nesiguoskit aplinkiniams dėl laiko trūkumo – pas visus jo yra tiek pat, kiek pas jus;
  • Nepamirškite, kad, kaip bebūtų nemalonu, esate ribotas(-a). Ir kuo žmogus manosi esąs visažinis ir visagalis, tuo didesnė tikimybė, kad jo ribos yra taip arti ir tokios aukštos, kad jis nemato, kad pasaulis yra didesnis;
  • Nesigraužkite dėl dalykų, kurių negalite kontroliuoti. Oro, Vyriausybės, krepšinio komandos sėkmės;
  • Atminkite, kad kaip gerai (ar blogai) būtų – viskas keičiasi;
  • Atsikratykite darbe visko, kas nenaudinga, nereikalinga ir negražu;
  • Negalvokite apie tai, ką kiti galvoja apie jus.